Първоначално публикувано от edimen
Покажи съобщение
Не знам колко си повлиян от мненията, че италиянските коли били боклуци със скъпа подръжка... примират за VAG групата - там били най-добрите коли... да ама от класа на Кросвагона имат само едно Ауди олроуд, дето нито е по-евтино, нито с по евтина подръжка, а шкодите 4х4 са много далеч от това, за което говорим.
Между другото и за корейските коли през 90-те говореха, че били боклуци... ама такситата като почнаха да им превъртат километражите, доста затихна тая простотия
Не знам Кросвагона как ще се държи с ремарке. От гледна точка на сила, няма проблем - ще го тегли, но колко често ще се скапва съединителя вече е божа работа, а смяната била цифра, щото се сменял и маховика освен всички останали джаджи. Като лъсне и нещо допълнително при разглобяването, ремонта ще отиде над 2000 лв
Comment